Kiek kainuoja SEO paslaugos?

Nusprendėte, jog norite sulaukti didesnio lankytojų srauto iš organinės paieškos, todėl jums reikalingos SEO paslaugos? Puiku, liko tik pasirinkti agentūrą ir pasirašyti sutartį. Tik prieš tai turime jus įspėti – kainų skirtumas jus nustebins. Ne paslaptis, jog SEO daugeliui iki šiol atrodo mistika. Daugelis nesupranta, nei kaip tai veikia, nei kodėl tai yra reikalinga. Ne išimtis ir biudžetai, kuriuos siūlo agentūros. Viena agentūra gali pasiūlyti kelis šimtus, kita kelis tūkstančius už tą patį projektą. Nuo ko priklauso kaina? Kodėl jos skiriasi? Kaina skiriasi, nes ji priklauso nuo daugelio dalykų:

● Įmonės, kurios teikia pasiūlymus. Jeigu įmonėje yra savininkas, skyriaus vadovas, pardavimų vadybininkai, specialistai, asistentai, tuomet suprantama, jog paslaugos kainuos brangiau. Visgi nereikia skubėti atsisakyti paslaugų dėl kainos. Kaip manote, geriau, jog prie projekto dirbtų vienas savarankiškai dirbantis specialistas ar specialistas, kuriam padeda asistentas ir konsultuoja daugiau patirties turintys specialistai ir skyriaus vadovas ar net įmonės direktorius(jeigu jis SEO specialistas)? Atsakymas aiškus. Agentūros pateikia pasiūlymą, kuriame nurodyta didesnė kaina. Savarankiškai dirbantys specialistai gali pasiūlyti pigesnę kainą, tačiau paslaugų kokybė gali būti gerokai prastesnė, tuo pačiu ir rezultatai ne tokie, kokie galėtų būti.

● Duomenų bazės. Išorinius šaltinius reikia pirkti, net ir tuo atveju, kai įmonė turi SEO katalogus. Įmonei vis tiek reikės ieškoti portalų, kuriuose būtų galima patalpinti nuorodas. Kuo didesnę duomenų bazę turi įmonė, tuo pigesnę kainą gali pasiūlyti. Neretai įmonės suderina geresnes kainas su portalais, todėl gali straipsnius su nuorodomis talpinti pigiau, todėl gali pasiūlyti pigesnę kainą. Visgi nereikia džiaugtis, jeigu siūloma pigesnė kaina. Gali būti, jog specialistai renkasi ne portalus, o forumus, įmonių katalogus ir kt. svetaines, kur galima nemokamai patalpinti nuorodas. Ar tai duoda realios naudos? Atsižvelgiant į tai, jog dažniausiai gaunamos no-follow nuorodas ir forumai būna tiesiog spam’iniai, greičiausiai ne. Pasidomėti, kur talpinamos nuorodos yra tiesiog būtina.

● Teikiamos paslaugos. Ne paslaptis, jog kiekvienas specialistas dirba skirtingai. Kai kurie pataiso meta duomenis, uždeda alt žymas ir mano, jog vidinis SEO jau sutvarkytas. Na, ką galima pasakyti – koks darbas, toks ir rezultatas. Nepamirškite pasidomėti, kokie darbai bus atlikti, tuomet galėsite lengviau nuspręsti, ar pasiūlymo kaina atitinka paslaugų kokybę.

● Turima internetinė svetainė. Norite tikėkite, norite ne, tačiau specialistai būtinai išnagrinės jūsų internetinę svetainę ir pagalvos, ar bus sudėtinga pritraukti lankytojų srautą. Jeigu svetainė turi nedidelį domeno autoritetą ir vos kelis puslapius – reikės atlikti daug darbų, jog būtų galima pasiekti norimų rezultatų. Ką jau kalbėti apie tai, jog teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių konkurencija skiriasi. Būtinai specialistai išanalizuos svetainę ir tuomet pateiks argumentuotą kainos pasiūlymą.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *